Γλουτοί Τζαμάικας...

Το πρότυπο

Εάν είσαι άντρας, οφείλεις να παραδεχθείς ότι το πιο ελκυστικό σημείο του σώματος σε μια γυναίκα είναι οι γλουτοί. Πριν βιαστείς να διαφωνήσεις μαζί μου, τονίζοντας ότι δεν είναι οι γλουτοί, αλλά το στήθος, σκέψου για μια στιγμή. Φέρε στο νου σου την εικόνα 2 γυναικών. Η μία με μεγάλο στήθος και χαλαρούς και γεμάτους κυτταρίτιδα γλουτούς, και η άλλη με μικρό στήθος, αλλά γλουτούς αλά Demi Moore. Νομίζω ότι δεν επιδέχεται σύγκριση. Βέβαια, το τέλειο πακέτο είναι το ιδανικότερο. Μεγάλο μπούστο και γλουτοί Τζαμάικας, όπως της Μόνικα Μπελούτσι (θεά!).

Εάν είσαι γυναίκα, οφείλεις να παραδεχθείς ότι οι γλουτοί σου αποτελούν το σημείο αναφοράς, καθώς αυτό είναι που μέρα και νύχτα σε απασχολεί. Φαντάζεσαι τον εαυτό σου στην παραλία με το μπικίνι «να κλέβεις την παράσταση», καθώς και την ώρα, που μέσα στο τζιν σου, θα δείχνεις όπως η Μαντόνα και η Jenifer Aniston.

Το Λάθος

Από την εμπειρία μου, ως γυμναστής και personal trainer, έχω να τονίσω τα εξής. Οι άντρες, σχεδόν ποτέ, δε γυμνάζουν αυτήν την περιοχή, καθώς αυτό που προέχει είναι οι μύες που φαίνονται∙ δηλαδή, στήθος, ώμοι και χέρια. Εξάλλου, αυτό είναι το σήμα κατατεθέν ενός «μάτσο» άντρα. Κυρίως, οι «μεγάλες πλάτες», που λένε και οι γυναίκες. Εάν, όμως, ρωτήσεις τις γυναίκες να σου πουν ποιο είναι το πιο σέξι σημείο σε έναν άντρα (εκτός από το πορτοφόλι του! Αστειεύομαι...) θα σου εκμυστηρευτούν ότι είναι οι γλουτοί του.

Απεναντίας, οι γυναίκες (όσες γυμνάζονται) χτυπιούνται αλύπητα στα ειδικά μηχανήματα τόνωσης της περιοχής, όπως στα μηχανήματα προσαγωγών, απαγωγών και γλουτών. Μερικές από τις πιο fit προχωρούν και σε ειδικά τμήματα, όπου δίνεται έμφαση στην εκγύμναση των γλουτών, κυρίως με το βάρος του σώματος.

Η Λύση

Για να πετύχεις, όμως, Βραζιλιάνικο κωλαράκι ή γλουτούς Τζαμαϊκανής καλλονής θα πρέπει να συνυπάρχουν οι εξής 2 σημαντικές προϋποθέσεις:

1) Σωστή και προσεγμένη διατροφή (εφ' όρου ζωής) με έμφαση στη ζωντανή διατροφή (80%), στη φυτοφαγία (80% τουλάχιστον) και, κύρια, στην ενυδάτωση μέσω της πρόσληψης τεράστιας ποσότητας φρούτων και λαχανικών (ειδικά χυμών) σε καθημερινή βάση.
2) Εξάσκηση της περιοχής των γλουτών, τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα, με ασκήσεις που, πραγματικά, χτίζουν μυϊκά τη περιοχή, όπως οι γέφυρες γλουτών (με πρόσθετο βάρος), τα βαθιά καθίσματα (με πρόσθετο βάρος), οι προβολές ποδιών μπροστά και πίσω (με πρόσθετο βάρος) και το ανεβοκατέβασμα σε πάγκο ύψους 30 – 50 εκατοστά (με πρόσθετο βάρος).

Επίσης, συστήνω αρκετές ταχύτητες – σπριντ μικρών αποστάσεων 30 – 50 μέτρα, ανεβοκατέβασμα σε σκαλοπάτια – κερκίδα (σε κάποιο αθλητικό στάδιο), το γρήγορο περπάτημα σε ανηφόρα και το jogging στην άμμο (ξυπόλητη).

Σταματήστε να χάνετε τον πολύτιμο σας χρόνο στα ανόητα και επικίνδυνα μηχανήματα των γυμναστηρίων, πιστεύοντας ότι, έτσι, θα πετύχετε μυϊκή τόνωση. Συγνώμη, αλλά για ποια τόνωση μου μιλάτε, όταν δεν υπάρχουν καν γλουτιαίοι μύες δυνατοί και ορατοί;

Ένας γλύπτης πάντα ξεκινάει με μια άμορφη ογκώδη μάζα και τη σμιλεύει δίνοντας της σχήμα, καθώς προχωράει στο τέλος. Έτσι και εσείς θα πρέπει να αφιερώσετε τα πρώτα 2 – 3 χρόνια, αποκλειστικά, στην εκγύμναση της περιοχής με τις βασικές ασκήσεις που προανέφερα. Βασιλιάς όλων των ασκήσεων είναι φυσικά το σκουώτ∙ δηλαδή, το βαθύ κάθισμα (διάβασε προσεκτικά το σχετικό άρθρο).

Επειδή, όμως, βλέπω ότι έχασες αρκετή ώρα διαβάζοντας αυτό το άρθρο, ώρα για δράση. Παράτα τον υπολογιστή και κάνε ΤΩΡΑ 100 συνεχόμενες επαναλήψεις στο σκουώτ μόνο με το βάρος του σώματος σου. Τι; Σου φαίνεται δύσκολο; Ωραία «σπάσε» τις 100 επαναλήψεις σε σετ των 20 επαναλήψεων, των 50 ή και των 10 εν ανάγκη. Ο στόχος σου θα πρέπει να είναι 100 βαθιά καθίσματα καθημερινά. Πάση θυσία. Εάν χρειαστεί, κάνε 50 επαναλήψεις το πρωί και 50 επαναλήψεις το απόγευμα. Όπως σε εξυπηρετεί καλύτερα. Ο στόχος σου, όμως, τα 100 σκουώτ ημερησίως.

Ακολούθησε αυτή την οδηγία πιστά για τις επόμενες 30 ημέρες. Κατόπιν το 2ο μήνα ο στόχος σου θα πρέπει να είναι οι 150 επαναλήψεις καθημερινά.

Όταν ολοκληρώσεις και το 2ο μήνα σου, σου απομένει ο τελευταίος μήνας. Ο 3ος κατά σειρά, ο οποίος σε καλεί να εκτελέσεις καθημερινά 200 σκουώτ. Με το σύστημα που σου προανέφερα.

Τι να περιμένω

Χαίρομαι που ρώτησες. Σου υπόσχομαι, λοιπόν, ότι σε 3 μήνες η εικόνα σου θα σου θυμίζει τα μαθητικά σου χρόνια. Ήρθε η ώρα να μπεις σε ρούχα που «ξέχασες» στη ντουλάπα. Σφιχτοί και ανορθωμένοι γλουτοί, πιο δυνατά πόδια και, ίσως, γραμμωμένα και, κυρίως, αλλαγή στην ψυχολογία σου.

Ήρθε η ώρα να απολαύσεις και εσύ γλουτούς Τζαμάικας. Και εάν σε αντικρύσω σε κάποια Ελληνική παραλία, θα καταλάβω ότι τήρησες το πρόγραμμα κατά γράμμα.

P.S.: Όσον αφορά την άποψη των Ελληνίδων σχετικά με τη «μεσογειακή λεκάνη» αυτό και εάν είναι για γέλια.
Εγώ θα έλεγα Μεσογειακή τεμπελιά με μπόλικη κοιλιοδουλεία και σαβουροφαγία.

Το θέμα έκλεισε.

Πάμε για σκουώτ 1, 2, 3, 4, .....99, 100!

Σπάρτακος