Πώς να κάνεις «Κορμί» Κορμάρα!

«Καλημέρα σας», μου είπαν ταυτόχρονα δύο νέοι γύρω στα 18.

«Καλημέρα και σε σας παιδιά», αποκρίθηκα ενώ βρισκόμουν πάνω στο στατικό – καθιστό ποδήλατο του γυμναστηρίου για την συνηθισμένη μου προθέρμανση.

«Τι θα παίξουμε* σήμερα;» ρώτησε ο ένας φίλος τον άλλο έχοντας τα χέρια στη μέση.

«Λέω να παίξουμε στήθος, τρικέφαλους» απάντησε ο δεύτερος κοιτώντας το κινητό του.

Εγώ συνέχιζα να παρατηρώ διακριτικά τους δύο νέους από απόσταση, καθώς μου κινούσαν την περιέργεια με την ίδια καθημερινή γυμναστική τους.

Οι δύο φίλοι μας ξεκίνησαν την προπόνηση τους και όπως πάντα δεν φρόντισαν εξ’ αρχής να κάνουν προθέρμανση.

«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορώ να σηκώσω περισσότερα κιλά. Κόλλησα στα ίδια εδώ και μήνες» είπε αγανακτισμένος ο ψηλότερος εκ των δύο φίλων.

«Πρέπει να πάρουμε κρεατίνη και αμινοοξέα» απάντησε ο συμπαθητικός κοντούλης.

Ξαφνικά η συνομιλία διακόπηκε. Από μπροστά τους έκανε για άλλη μια φορά «παρέλαση» η ατραξιόν νεαρά δεσποινίδα του γυμναστηρίου. Ήταν γνωστή ως Miss Κορμάρα.

Το βλέμμα των αγοριών την ακολούθησε μέσα στην απόλυτη σιωπή μέχρι η αιθέρια ύπαρξη να μπει στα αποδυτήρια.

Τα δύο αγόρια «πωρώθηκαν». Άρχισαν να ανεβοκατεβάζουν τα βάρη σαν «τρελοί» και εξουθενωμένοι στο τέλος, έπεσαν στα κινητά τους αφοσιωμένοι για περισσότερα από 5 λεπτά.

«Τα έχω παίξει» είπε ο κοντούλης.

«Τσάμπα χτυπιόμαστε» ανταπάντησε ο ψηλότερος ελέγχοντας για άλλη μια φορά το κινητό του.

«Πότε θα γίνουμε σαν αυτόν» είπε ξανά ο πρώτος στρέφοντας το βλέμμα του πάνω από τον πάγκο των κοιλιακών.

«Ρε ο τύπος πήρε αναβολικά» απάντησε ο δεύτερος.

Έ αυτό ήταν. Καθώς άκουσα περί αναβολικών ξέσπασα στα γέλια. Βρισκόμουν ήδη στο μπαρ του γυμναστηρίου και απολάμβανα το μεταπροπονητικό μου ρόφημα.

Μετά από περίπου 1 ½ ώρα και αφού οι δύο νέοι περιπλανιόταν άσκοπα στο γυμναστήριο και από μηχάνημα σε μηχάνημα, ήρθαν στο μπαρ.

Κάθισαν στο διπλανό τραπεζάκι και για άλλη μια φορά, έδειχναν πιο φρέσκοι από πριν. Όπως πάντα, δεν είχαν ιδρώσει καθόλου.

Άνοιξαν τις τσάντες τους και αφού έφαγαν από μια άγουρη μπανάνα, βγάλανε τα σέϊκερ με την πρωτεΐνη WHEY! (ορρού γάλακτος).

Η συζήτηση επανήρθε στον τύπο της κορνίζας του γυμναστηρίου που αποτελούσε το πρότυπο τους. Με τα μάτια καρφωμένα πότε στα κινητά τους και πότε στα περιοδικά του μπόντι μπίλντιγκ, τους λυπήθηκα.

Θυμήθηκα τη δική μου προσπάθεια στην ηλικία τους και διέκρινα την απογοήτευση στα πρόσωπα τους.

Ήταν έτοιμοι να τα παρατήσουν καθώς 6 μήνες στο γυμναστήριο δεν τους πρόσφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αποφάσισα να τους μιλήσω. Τους αποκάλυψα ότι πείσω από τη γενειάδα μου και 15 επιπλέον χρόνια στην πλάτη μου, κρύβεται ο τύπος της φωτογραφίας. Το ίνδαλμα τους.

Αυτός που έγινε έτσι με τα αναβολικά!

Ο Γιάννης και ο Κώστας (τα ονόματα των δύο φίλων) έγιναν «θύματα» της προπονητικής και διατροφικής μου καθοδήγησης.

Μέσα σε 1 μήνα τα αποτελέσματα ήταν εμφανέστερα από τη σπατάλη της δικής τους 6 μηνης προσπάθειας.

Σε 6 μήνες είχαν προσθέσει έκαστος από 5 κιλά καλαίσθητους, αρχαιοελληνικούς μύες, ενώ μετά από 2 χρόνια οι φίλοι τους υποστήριζαν ότι πήραν αναβολικά σαν τον τύπο της φωτογραφίας του γυμναστηρίου!

Τι απoφύγανε

• Τη χρήση των κινητών από την είσοδο μέχρι και την έξοδο από το γυμναστήριο
• Την άσκοπη σπατάλη χρόνου στα διαλείμματα όπως: «μάτι», κουτσομπολιό, φλυαρίες, ανάγνωση περιοδικών, παρακολούθηση τηλεόρασης (νέα μόδα!), συνεχή αυτάρεσκα βλέμματα στον καθρέπτη, εξωγυμναστικές ονειροπολήσεις.
• Την επίδειξη των μπράτσων με τις αντιτουριστικές φανέλες τιράντα μποντιμπίλντιγκ style
• Τις ατέλειωτες ώρες στα ντους, στη σάουνα και το χαμάμ (γιατί και καλά περιλαμβάνονται στο πακέτο!)
• Την καθοδήγηση άλλων ως γνωστοί «ξερόλες»
Την συνήθεια των ασκουμένων να μη σέβονται τους υπόλοιπους, κάνοντας κατάχρηση του χώρου, του εξοπλισμού και παρατώντας τα βάρη όπου να’ ναι
• Την κακόγουστη συνήθεια των κραυγών στο ζόρι όπως: ψσσσσσσσσς και ααααααα…
• Τη χρήση συμπληρωμάτων όπως: ηλεκτρολύτες εμπορίου, πρωτεϊνούχες σκόνες, υγρά αμινοοξέα, κρεατίνη, γλουταμίνη, BCAA και φυσικά τα αναβολικά του τύπου της φωτογραφίας!

Πως πέτυχαν

• Με εξειδικευμένη διατροφή βασισμένη σε πλήρεις τροφές χωρίς τη λήψη συμπληρωμάτων
• Με έξυπνη και λειτουργική προπόνηση, 3 φορές την εβδομάδα (μέρα παρά μέρα) και ΜΟΝΟ με βασικές πολυαρθρικές ασκήσεις (καθόλου χρήση μηχανημάτων)
• Με αλλαγή του τρόπου ζωής τους και διακοπή όλων των καταχρήσεων (αλκοόλ, καφέ, ξενύχτι, τσιγάρο, αυνανισμό)
• Με ύπνο νωρίς κάθε βράδυ (το καλύτερο αναβολικό)
• Με διακοπή αναζήτησης πληροφοριών στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ, παρακολούθηση «ειδικών» στο YOUTUBE και παράλληλη εφαρμογή προγραμμάτων των περιοδικών και των γνωστών «3x10» προτάσεων των γυμναστών
• Με υπομονή, επιμονή και συγκεκριμένο πλάνο δράσης.

Τα 3 μυστικά για να κάνεις «Κορμί» κορμάρα

1.Έξυπνη προπόνηση (<45 λεπτά)
• Με ένταση (>60% - 70% του μέγιστου βάρους)
• ΜΟΝΟ με ελεύθερα βάρη (σκουώτ, έλξεις στο μονόζυγο, βυθίσεις στο δίζυγο, άρσεις θανάτου, στρατιωτικές πιέσεις, επικλινή ή οριζόντιο πάγκο και σκυφτή κωπηλατική)
• 2 – 3 προπονήσεις με βάρη την εβδομάδα
• 1 – 2 προπονήσεις διαλειμματικής άσκησης την εβδομάδα (κυκλική, HIIT, σπριντ, TABATA)

2.Προσεγμένη Διατροφή
• >70% ζωντανή αμαγείρευτη τροφή (χυμοί, φρούτα, λαχανικά, φύτρα)
• 1 – 3 γεύματα ΜΟΝΟ ημερησίως
• 14 – 16 ώρες καθημερινή νηστεία
• Συχνές φρουτοφαγίες, χυμοθεραπείες

3.Ύπνο νωρίς (21:00 – 21:30μ.μ.)
• Η καλύτερη αποτοξίνωση
• Αναγέννηση, ανάπλαση νευρικού συστήματος
• Παραγωγή αυξητικής ορμόνης (η ορμόνη της λιποδιάλυσης, νεότητας, μακροζωίας)

ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ

Οι κοιλιακοί γραμμώνουν στην κουζίνα! (Δίαιτα)
Οι μύες φουσκώνουν στο κρεβάτι! (Ύπνο)
Να γυμνάζεσαι για τον εαυτό σου και όχι για τους άλλους!
• Η υγεία να είναι πάντα ο πρώτος ΣΤΟΧΟΣ σου. Η αισθητική πάντα να ακολουθεί μετά.

Σπάρτακος
Ο προσωπικός σου Γυμναστής

*«Τι θα παίξουμε σήμερα;» στην αργκό γλώσσα του μπόντι μπίλντιγκ Σημαίνει: «Τι θα γυμνάσουμε σήμερα;»