ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΣΩΜΑ

ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

«ΑΡΤΙΟΝ 2»

Απόκτησε Δύναμη,

Χτίσε Μυς

σε 8 εβδομάδες

Χάσε Βάρος, Γίνε Fit ΜΟΝΟ με 15-30 λεπτά την Ημέρα
  • null

    31 Ασκήσεις για όλο το Σώμα

    31 Ασκήσεις για όλο το Σώμα

  • null

    Ενδυνάμωση και Τόνωση 600+ Μυών

    Ενδυνάμωση και Τόνωση 600+ Μυών

  • null

    Έντονη Λιποδιάλυση για 24-48 Ώρες

  • null

    Γυμνάσου Οπουδήποτε

    Γυμνάσου Οπουδήποτε

Τι Είναι το «ΑΡΤΙΟΝ 2» και Γιατί Πρέπει να το Αποκτήσετε Άμεσα

Η σημερινή εποχή απαιτεί ανθρώπους με δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα, καλή φυσική κατάσταση και λειτουργικούς-ελαστικούς μυς, προκειμένου να ανταπεξέλθουμε στην απαιτητική καθημερινότητα και σε απρόοπτες «εκπλήξεις».

Για αυτό επιβάλλεται σήμερα να είμαστε ΔΥΝΑΤΟΙ!

Το «ΑΡΤΙΟΝ 2» αποτελεί το sequel του «ΑΡΤΙΟΝ» και στοχεύει ταυτόχρονα τόσο στην ενδυνάμωση όλου του σώματος, όσο και στη μυϊκή υπερτροφία.

Το «ΑΡΤΙΟΝ 2» έχει χρονική διάρκεια 8 εβδομάδες και μπορεί να εφαρμοστεί με μικρές πρόσθετες αλλαγές για 6 συνεχόμενους μήνες.

Με το «ΑΡΤΙΟΝ 2» μπορείτε να γυμναστείτε στη φύση, στο γυμναστήριο ή στην οικία σας, μέχρι και 6 ημέρες την εβδομάδα, με απλά και πολύ αποτελεσματικά προγράμματα.

Η απόκτηση καλής φυσικής κατάστασης αποτελεί εγγύηση, καθώς το «ΑΡΤΙΟΝ 2» δεσμεύεται να συμβάλει στην ανάπτυξη δύναμης, στη μυϊκή υπερτροφία-τόνωση, στην απόκτηση αντοχής και στη βελτίωση της ευκινησίας των αρθρώσεων.

Τα kettlebell (δράμια), οι ασκήσεις με το βάρος του σώματος, τα πολυάριθμα swing και το δυναμικό περπάτημα, έχουν επιλεγεί με γνώμονα τη μέγιστη αποτελεσματικότητα και προπαντός τη σωματική ασφάλεια.

Αν ενδιαφέρεστε να δυναμώσετε και να τονώσετε-αναπτύξτε τους μυς σας ή να χάσετε βάρος-λίπος ή απλώς να είστε FIT, το «ΑΡΤΙΟΝ 2» έχει προνοήσει για όλα!

 

 

Τι Πρόκειται να Διαβάσετε στο «ΑΡΤΙΟΝ 2»

  • Γιατί επιβάλλονται οι ιατρικές εξετάσεις πριν ξεκινήσετε το πρόγραμμα «ΑΡΤΙΟΝ 2».
  • Ποιες είναι οι 4 απαραίτητες-υποχρεωτικές ιατρικές εξετάσεις, οι οποίες συστήνονται σε όλους/ες.
  • Ποιοι είναι οι 14 κανόνες ασφαλείας που θα πρέπει να τηρούνται πριν και κατά τη διάρκεια του προγράμματος «ΑΡΤΙΟΝ 2».
  • Τι είναι μυϊκή δύναμη.
  • Γιατί η μυϊκή δύναμη αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για υγεία, καλή φυσική κατάσταση και μακροζωία.
  • Ποια είναι τα 3 είδη μυϊκής δύναμης και με ποιον τρόπο αναπτύσσονται.
  • Γιατί επιβάλλεται στην εποχή μας να είμαστε δυνατοί στο σώμα.
  • Πώς να δυναμώσετε όλους τους μυς, χωρίς να «φουσκώσετε».
  • Ποια ασθένεια είναι αναπόφευκτη μετά τα 40 έτη, εάν οι μύες ατροφήσουν από την έλλειψη καθημερινής άσκησης.
  • Γιατί τα kettlebell είναι ο πιο αποτελεσματικός και ευχάριστος τρόπος άσκησης.
  • Ποια είναι τα 15 πλεονεκτήματα της εξάσκησης με kettlebell.
  • Γιατί οι γυναίκες επιβάλλεται να γυμνάζονται με kettlebell.
  • Τι είναι η μυϊκή υπερτροφία και πώς να αποκτήσετε συμμετρικούς και όμορφους αισθητικά μυς, στα πρότυπα των αρχαιοελληνικών αγαλμάτων.
  • Γιατί το περπάτημα αποτελεί τη σημαντικότερη άσκηση για υγεία και μακροζωία.
  • Πόσα χιλιόμετρα θα πρέπει να περπατάτε καθημερινά.
  • Ποιες είναι οι 6 βασικές ανθρώπινες κινήσεις, στις οποίες βασίστηκε ο σχεδιασμός του προγράμματος «ΑΡΤΙΟΝ 2».
  • Ποιες είναι οι 6 βασικές ασκήσεις με kettlebell και τι θα πρέπει να προσέχετε κατά την εκτέλεσή τους.
  • Γιατί το swing θεωρείται η πιο αποτελεσματική άσκηση με kettlebell.
  • Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο kettlebell για κάθε προτεινόμενη άσκηση.
  • 15 Μυστικά Διατροφής για να αποκτήσετε δύναμη και μυϊκότητα.
  • Και πολλά ακόμη…

Τι Περιλαμβάνει το «ΑΡΤΙΟΝ 2»

  • Ένα e-book 159 σελίδων

    Με όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για την ασφάλεια, την απόκτηση δύναμης και μυϊκής τόνωσης – υπερτροφίας, την προθέρμανση, την αποθεραπεία, τα kettlebell, το δυναμικό περπάτημα, τα swing, την πιο κατάλληλη διατροφή και πολλά άλλα.

     

  • Δύο προγράμματα ενδυνάμωσης 8 εβδομάδων (4 εβδομάδων έκαστο)

    Υπάρχει η δυνατότητα να εκτυπώσετε το «ΑΡΤΙΟΝ 2», την κάθε εβδομάδα ή/και μέρα ξεχωριστά.

  • 43 Βίντεο όλων των Ασκήσεων

    Για να εκτελείτε σωστά και με ασφάλεια την τεχνική όλων των ασκήσεων.

  • 23 Εικονογραφημένες Ασκήσεις

    Ένας πρωτότυπος τρόπος παρουσίασης όλων των ασκήσεων με σκίτσα από επαγγελματία ζωγράφο!

  • 9 Επιστημονικά Ημερήσια Προγράμματα

    Για να τα διαβάζετε στο κινητό σας, για να τα εκτυπώσετε και να τα ακολουθείτε παρέα, κάθε μέρα ξεχωριστά.

  • Εμένα στο πλευρό σας (ως προσωπικό προπονητή)

    Άμεση πρόσβαση με email όποτε με χρειαστείτε για να απαντήσω σε τυχόν απορίες, ερωτήσεις ή διευκρινήσεις σχετικά με το πρόγραμμα «ΑΡΤΙΟΝ 2». Επιπλέον μπορείτε να στέλνετε τα βίντεο σας, για να διορθώσω – επισημάνω τυχόν λάθη τεχνικής των ασκήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται το «ΑΡΤΙΟΝ 2»

  • Σε όσους/ες ολοκλήρωσαν με επιτυχία το «ΑΡΤΙΟΝ 1».
  • Σε όσους/ες αγαπούν τα kettlebell.
  • Σε όσους/ες επιλέγουν να γυμνάζονται στην οικία τους ή στη φύση.
  • Σε όσους/ες επιθυμούν ένα πλήρες πρόγραμμα για να αποκτήσουν μία πολύ καλή φυσική κατάσταση.
  • Σε όσους/ες θέλουν να δυναμώσουν χωρίς να «φουσκώσουν».
  • Σε όσους/ες επιθυμούν μυϊκή δύναμη και μυϊκή υπερτροφία, στα πρότυπα των αθλητών στίβου, ενόργανης γυμναστικής και πάλης.
  • Σε όσους/ες επιζητούν ένα όμορφο αισθητικά και καλλίγραμμο σώμα που δείχνει εξίσου κομψό τόσο με ρούχα όσο και με μαγιό στην παραλία.
  • Σε όσους/ες θέλουν να γυμναστούν με kettlebell, αλλά δεν γνωρίζουν πώς να ξεκινήσουν.
  • Σε γυναίκες που δεν «γουστάρουν» τα βάρη και τα μηχανήματα των γυμναστηρίων, αλλά επιθυμούν να τονώσουν τα αδύνατα σημεία τους (ώμους, γλουτούς, γοφούς).
  • Σε όσους/ες αναζητούν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα που υπόσχεται ταυτόχρονη μυϊκή τόνωση-ενδυνάμωση και απώλεια βάρους-λίπους.
  • Σε όσους/ες επιδιώκουν την ανάπτυξη λειτουργικής δύναμης, η οποία έχει άμεσο αντίκτυπο στην καθημερινότητα.
  • Σε όσους/ες θέλουν όχι μόνο να δείχνουν fit (ψεύτικο «φούσκωμα») αλλά και να είναι πραγματικά fit (καλή φυσική κατάσταση).
  • Σε όσους/ες κουράστηκαν να βολοδέρνουν στα γυμναστήρια εφαρμόζοντας αναποτελεσματικά, αντιεπιστημονικά και άκρως επικίνδυνα προγράμματα «ειδικών» personal trainer με πτυχία Σαββατοκύριακων σεμιναρίων!!!
  • Σε όσους/ες αναζητούν ένα πλήρες πρόγραμμα εξάσκησης το οποίο εγγυάται όσα υπόσχεται και πάνω από όλα σέβεται τον χρόνο και τα χρήματά σας.
  • null

    Για όσους δεν με γνωρίζετε, ονομάζομαι Σπάρτακος Μαρινάκης και είμαι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής, καθώς και πρώην επαγγελματίας αθλητής με 30+ χρόνια εμπειρίας. Έχω αναλάβει την προσωπική καθοδήγηση και προπόνηση γνωστών Ελλήνων και ξένων πρωταθλητών και εξειδικεύομαι στα kettlebell, τη λειτουργική γυμναστική και τις ξύλινες κορίνες.

    Η μεθοδολογία μου, ο τρόπος διδασκαλίας και τα πρωτότυπα προγράμματα άσκησης, έχουν συμβάλλει στην αισθητική μεταμόρφωση και στην υγεία χιλιάδων Ελλήνων.

    Με 20.000 ώρες Personal Training στο ενεργητικό μου, αναλαμβάνω πλέον επιλεκτικά ΜΟΝΟ όσους «το λέει η καρδιά τους».

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Υπάρχει περίπτωση το «ΑΡΤΙΟΝ 2» να κυκλοφορήσει και σε έντυπη μορφή;

    Το «ΑΡΤΙΟΝ 2» δεν πρόκειται να εκδοθεί σε έντυπη μορφή, καθώς είναι πολύ δύσκολο να μεταφερθεί στον γραπτό λόγο η περιγραφή και η σωστή τεχνική εκτέλεση των ασκήσεων, όπως αποτυπώνονται στο ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) με την εικονογράφηση και τα σχετικά βίντεο.

  • Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στο «ΑΡΤΙΟΝ 2» που μόλις αγόρασα;

    Μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση στο «ΑΡΤΙΟΝ 2» στον υπολογιστή, στο tablet, στο laptop ή στο κινητό σας, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο σύνδεσμο (link) του e-book στην απόδειξη της αγοράς. Συνιστάται να αποθηκεύσετε το «ΑΡΤΙΟΝ 2» στα αγαπημένα σας έγγραφα ώστε να έχετε άμεση πρόσβαση όποτε το επιθυμείτε.

  • Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για το «ΑΡΤΙΟΝ 2»;

    Για το «ΑΡΤΙΟΝ 2», εκτός από διάθεση, θέληση και πειθαρχία, θα χρειαστείτε 2 τετραγωνικά μέτρα ελεύθερου χώρου, μερικά kettlebell, το σώμα σας, ένα σκουπόξυλο (κοντάρι σκούπας) και μια καρέκλα. Τίποτα άλλο…

  • Είμαι εντελώς αρχάριος, αγύμναστος, υπέρβαρος… Μπορώ να εφαρμόσω το «ΑΡΤΙΟΝ 2»;

    Το «ΑΡΤΙΟΝ 2» είναι κατάλληλο για όλους, ανεξάρτητα από το φύλο, την ηλικία, το σωματικό βάρος και το επίπεδο φυσικής κατάστασης. Η επιβάρυνση είναι προοδευτική και ήπια, ενώ η ένταση και ο φόρτος εργασίας αυξάνονται σταδιακά, λαμβάνοντας υπ’ όψιν το επίπεδο ενός αρχαρίου ή αγύμναστου.

  • Είμαι πολύ γυμνασμένος, Fit, αθλητής, μπόντι μπίλντερ… Μπορώ να ωφεληθώ από το «ΑΡΤΙΟΝ 2»;

    Το «ΑΡΤΙΟΝ 2» είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν ενδυνάμωση και μυϊκή τόνωση – υπερτροφία. Μπορεί να υποκαταστήσει οποιοδήποτε εξειδικευμένο πρόγραμμα άσκησης, το οποίο έχει τον ίδιο ακριβώς στόχο και απευθύνεται σε όσους/ες γυμνάζονται ερασιτεχνικά με στόχο την Υγεία και μια τέλεια φυσική κατάσταση.

  • Μπορώ να χάσω βάρος με το «ΑΡΤΙΟΝ 2»;

    Για να χάσετε βάρος πιο εύκολα θα πρέπει πρώτα να χτίσετε περισσότερους μυς. Περισσότεροι μύες σημαίνει πιο γρήγορος μεταβολισμός, με συνέπεια την έντονη λιποδιάλυση. Η απώλεια του βάρους και ειδικά η μείωση του σπλαχνικού και υποδόριου λίπους, επιτυγχάνεται ΜΟΝΟ όταν το «ΑΡΤΙΟΝ 2» συνοδευτεί και από μία προσεγμένη διατροφή που βασίζεται σε αρνητικό θερμιδικό ισοζύγιο (μείωση-περιορισμό θερμίδων). Το «ΑΡΤΙΟΝ 2» αδυνατίζει όσους τρώνε λιγότερο και χτίζει-τονώνει τους μυς σε όσους τρώνε κανονικά ή ελαφρώς περισσότερο (ειδικά πρωτεΐνη).

  • Γιατί να αγοράσω το «ΑΡΤΙΟΝ 2» όταν υπάρχουν δωρεάν προγράμματα γυμναστικής στο YouTube;

    Γι’ αυτό ακριβώς έγραψα το «ΑΡΤΙΟΝ 2»! Γιατί κουράστηκα να βλέπω «ειδικούς» στο YouTube, χωρίς γνώσεις και πτυχία, να δίνουν επικίνδυνες οδηγίες άσκησης… Προγράμματα γυμναστικής προσφέρω συνεχώς στα άρθρα της ιστοσελίδας, στα post του Facebook, του Instagram και στα βίντεο του YouTube και είναι διαθέσιμα για όλους πάντα ΔΩΡΕΑΝ! Το «ΑΡΤΙΟΝ 2» είναι για όσους επιθυμούν… το απόλυτο! Για το «ΑΡΤΙΟΝ 2» εργάστηκαν συστηματικά 7 επαγγελματίες (ο υποφαινόμενος, δακτυλογράφος, φιλόλογος, γραφίστρια, φωτογράφος, ζωγράφος και προγραμματιστής), ώστε να προσφέρουμε ένα άρτιο αποτέλεσμα υψηλού επιπέδου που δεν συναντάται εύκολα ούτε στο εξωτερικό.

© Πνευματικά Δικαιώματα “Spartacus Healthy Mission Ltd”, Κύπρος

close

Τα 10 Μυστικά Λιποδιάλυσης

Γιατί δεν Χάνεις Βάρος

Βάλε το email σου και κατέβασε τον οδηγό δωρεάν