Η φύση επιστρέφει στο φυσιολογικό όταν εγκαταλείπονται οι εξασθενητικές συνήθειες. Δεν υπάρχουν θεραπείες υπό την έννοια που συνήθως κατανοούνται. Αν η καρδιά ενός ανθρώπου υποφέρει από τη νικοτίνη, ποια είναι η θεραπεία; Το να σταματήσει τη χρήση νικοτίνης, ασφαλώς. Αν η καρδιά έχει εξαντληθεί από κάποιον κλονισμό, όπως βλέπουμε να συμβαίνει στους τζογαδόρους ή σε ανθρώπους που ρίχνονται με πάθος στο χρηματιστήριο, ποια θα είναι η θεραπεία; Φάρμακα; Όχι! Η απομάκρυνση της αιτίας.
Κάθε λεγόμενη ασθένεια αναπτύσσεται μέσα στο νου και στο σώμα από εξασθενητικές συνήθειες. Η διατροφική και διαιτητική παραφροσύνη που συνιστά σήμερα τον κεντρικό τίτλο της ιατρικής σκηνής, κάνει τους ανθρώπους να απαιτούν μία δίαιτα που θα τους θεραπεύσει από τις περίεργες παθήσεις τους. Επικρατεί η ιδέα ότι κάποια περίεργη δίαιτα θα θεραπεύσει το ρευματισμό ή οποιαδήποτε άλλη ασθένεια. Η δίαιτα ή η τροφή δεν θα θεραπεύσει καμία ασθένεια.
Η νηστεία, η ανάπαυση στο κρεβάτι και η εγκατάλειψη των εξασθενητικών συνηθειών, ψυχικών και σωματικών, θα επιτρέψει στη φύση να αποβάλει τη συσσωρευμένη τοξίνη˙ έπειτα, αν εγκαταλειφθούν οι εξασθενητικές συνήθειες και υιοθετηθούν λογικές συνήθειες, η υγεία θα επιστρέψει για να μείνει, αν ο θεραπευμένος «καθίσει στα αυγά του». Αυτό ισχύει για κάθε λεγόμενη ασθένεια. Ναι, ισχύει για την ασθένειά σου – για σένα που μου γράφεις για να μάθεις αν το σύστημα θεραπείας μου ταιριάζει στην περίπτωσή σου. Ναι˙ δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις ότι ο νόμος και η τάξη διέπουν το σύμπαν; Και είναι ο ίδιος νόμος και η ίδια τάξη από το γαλαξιακό νεφέλωμα μέχρι την πέτρα, από την πέτρα μέχρι το φυτό, από το φυτό μέχρι το ζώο, από το ζώο μέχρι τον άνθρωπο, από τον άνθρωπο μέχρι το νου, και από το νου μέχρι τον υπερνου – το Θεό. Για να χρησιμοποιήσω μία γενική έκφραση: Ο νόμος και η τάξη διέπουν το σύμπαν, το ίδιο χθες, σήμερα και για πάντα, και είναι παντού ίδια από την αστρόσκονη μέχρι το νου – από το ηλεκτρόνιο μέχρι το νου. Η τοξιναιμία εξηγεί πώς λειτουργεί ο συμπαντικός νόμος στην υγεία και την ασθένεια. Κάθε ασθένεια είναι ίδια με κάθε άλλη˙ κάθε άνθρωπος είναι ίδιος με κάθε άλλον˙ κάθε λουλούδι είναι ίδιο με κάθε άλλο˙ ο άνθρακας στο ψωμί, στη ζάχαρη, στο κάρβουνο και στο διαμάντι είναι ο ίδιος. Ναι, μία ασθένεια μπορεί να θεραπευτεί (;) όπως και κάθε άλλη, εκτός αν έχει καταστραφεί το όργανο το οποίο έχει υποβληθεί στις κρίσεις τοξιναιμίας.
Για παράδειγμα: Αν κανείς επιμένει στη λανθασμένη διατροφή, αρχικά η όξινη ζύμωση ερεθίζει τη βλεννογόνο μεμβράνη του στομάχου˙ ο ερεθισμός γίνεται φλεγμονή, έπειτα έλκος, στη συνέχεια το έλκος διογκώνεται και σκληραίνει, και στο τέλος καταλήγει σε καρκίνο. Ο ιατρικός κόσμος παλεύει να βρει την αιτία του καρκίνου. Ο καρκίνος αποτελεί την ακραία κατάληξη μίας διαδικασίας φλεγμονής που η άμεση αρχή της μπορεί να είναι οποιοσδήποτε ερεθισμός. Η κατάληξη είναι ο εκφυλισμός από την έλλειψη οξυγόνου και θρέψης, και καθώς εκφυλίζεται, η σηπτική ύλη εισέρχεται στην κυκλοφορία, εδραιώνοντας μία χρόνια σηπτική δηλητηρίαση που ονομάζεται καρκινική καχεξία. Η ασθένεια (αρρώστια) αποτελεί μία συνηθισμένη έκφραση για την παγκόσμια εξασθένιση. Η κατανόηση της φυσιολογίας και της παθολογίας απαιτεί μία βαθιά γνώση της εξέλιξης όπως αυτή εκφράζεται στη βιολογία˙ διαφορετικά, η συλλογιστική μας θα τείνει να παρεκκλίνει.
Οι σύγχρονες θεραπείες και η σύγχρονη ανοσοποίηση παρεμποδίζουν και είναι μάταιες˙ είναι θεμελιωμένες στην ανόητη αρχή τού να αναζητάμε την αιτία στο αποτέλεσμα, στην ασθένεια. Ανακαλύπτεται το όργανο που υποφέρει από πολλές κρίσεις τοξιναιμίας – μπορεί να πρόκειται για έλκος στομάχου, τότε αφαιρείται το έλκος˙ μπορεί να πρόκειται για χολόλιθο, αφαιρείται η πέτρα˙ μπορεί να πρόκειται για ινώδη όγκο της μήτρας, τότε αφαιρείται είτε ο όγκος είτε η μήτρα. Το ίδιο μπορούμε να πούμε για πολλά άλλα αποτελέσματα – ο ιατρικός εξοπλισμός εξαπολύεται σε πάρα πολλά αποτελέσματα. Και αυτό γίνεται αποδεκτό από τον κοινό νου ως δραστική αντιμετώπιση της ασθένειας, όταν στην πραγματικότητα αποτελεί μία ανόητη εξάλειψη των αποτελεσμάτων. Αλλά δεν είναι αυτό το χειρότερο. Οι χειρουργοί δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για την αιτία των αποτελεσμάτων που απομακρύνουν τόσο επιδέξια.
Η ίδια άγνοια της αιτίας επικρατεί και σε άλλες διαταραχές. Η αντιμετώπιση των αβιταμινώσεων ορίζει την εργαστηριακή παροχή τού στοιχείου που λείπει˙ αλλά τίποτα δεν γίνεται για τη φυσιολογική αποκατάσταση του οργάνου. Γιατί; Επειδή η ιατρική επιστήμη δεν έχει ανακαλύψει γιατί τα όργανα δεν καταφέρνουν να λειτουργήσουν ομαλά˙ και μέχρι να γίνει αυτή η ανακάλυψη, οι επιστημονικές παραδρομές θα συνεχίζονται.
Ο Κόσμος Χρειάζεται την Επιστήμη της Χειρουργικής
Αν ο ακρωτηριασμός (περιττή εγχείρηση) απαιτεί εννιακόσιες ενενήντα εννέα περιπτώσεις για να τελειοποιηθεί η ικανότητα που χρειάζεται στη χιλιοστή περίπτωση, το ερώτημα για την ανάγκη ενός ανωτέρου επιπέδου χειρουργικής πρέπει να απαντηθεί σύμφωνα με το ακρωτηριασμένο ή κακοποιημένο ποσοστό των χειρουργικών επεμβάσεων.
Γιατί θεωρείται απαραίτητη τόση πολλή χειρουργική; Εξαιτίας της άγνοιας των ανθρώπων, η οποία υποκινείται από ένα επάγγελμα που είτε έχει εμμονή με την επιστήμη είτε είναι εγωιστικό. Είναι πιο εντυπωσιακό να χειρουργείς από το να διδάσκεις τους ανθρώπους πώς να ζουν για να αποφεύγουν τις χρόνιες ασθένειες και τις εγχειρήσεις.
Είναι Απαραίτητα τα Παυσίπονα;
Είναι αμφίβολο αν τα παυσίπονα που δίνουν οι γιατροί και διάφοροι άλλοι «θεραπευτές», αξίζουν τα μειονεκτήματα που επέρχονται στους ασθενείς από αυτήν την άρρωστη συνήθεια που διδάσκονται από τους γιατρούς τους.
Η φαρμακευτική συνήθεια που διδάσκονται χιλιάδες άνθρωποι επισκιάζει σίγουρα οποιαδήποτε ανακούφιση παρέχεται. Τα φάρμακα που ανακουφίζουν τον πόνο δεν είναι ποτέ απαραίτητα. Για όσους ενδιαφέρονται να γνωρίσουν την αλήθεια, τα εικοσιπέντε χρόνια που χρησιμοποιούσα φάρμακα και τριάντα τρία που δεν έχω χρησιμοποιήσει φάρμακα, πρέπει να προσδίδουν κάποια αξία στην πεποίθησή μου ότι τα φάρμακα είναι περιττά και στις περισσότερες περιπτώσεις βλαβερά.
* Ένα καταπληκτικό απόσπασμα από το βιβλίο “Τοξιναιμία” του ιατρού John H.Tilden, εν έτει 1900!
* Ένα βιβλίο το οποίο σε γεμίζει γνώση και το οποίο δεν πρέπει να λείπει από την βιβλιοθήκη σου.